ЗВІТ продіяльність ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ясла-садок) «СТРУМОЧОК» Охтирської міської ради Сумської області за 2023-2024 н.р. |
Заклад знаходиться у комунальній власності Охтирської міської ради, являється юридичною особою та має Статут затверджений рішенням виконавчого комітету Охтирської міської ради № 681-МР від 04.04.2023р. Юридична адреса: 42700, м. Охтирка, вул. Чорновола В’ячеслава 2, тел. 2-55-42 Е-mail: strumochok84@meta.ua Проектна потужність: 58 місць Протягом 2023-2024 навчального року функціонували 3 вікових групи загального розвитку, в яких виховувалось 56 дитини: - 1 група раннього віку (до 3 років) – 17 вихованців; - 1 різновікова група (4-5 рік життя) – 19 вихованців; - 1 група середнього дошкільного віку (5 рік життя) – 20 вихованців. |
Вимога/правило організації освітніх і управлінських процесів у закладі дошкільної освіти | Індикатори оцінювання | Опис |
І. Напрям оцінювання «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» |
Вимога 1.1. Створення комфортних, безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці |
1.1.1. Будівлі, приміщення, споруди, обладнання і територія закладу дошкільної освіти є безпечними, доступними та комфортними | 1.1.1.1. Улаштування території закладу дошкільної освіти та розташування основних приміщень є раціональним та безпечним | Територія ДНЗ відносно рівна, огороджена дерев'яним/металевим парканом, має 2 вантажних під’їзди (центральний та до господарчого двору), має зелені насадження. Відповідно до вимог обладнано територію 4 дитячих майданчиків для кожної вікової групи, загальною площею 945м, які розміщуються в безпосередній близькості від виходів з приміщень цих груп, на сухих, добре провітрюваних місцях, що, мають відкриту та затінену частини, обладнані з урахуванням потреб дітей певного віку. Майданчики розмежовані дерев'яною огорожею, мають частково грунтове і трав'яне покриття. Спортивно-ігрова зона навчального закладу включає фізкультурний майданчик площею 720м, призначений для одночасного використання однією групою. На майданчику передбачені: бігова доріжка, яма для стрибків, місце для гімнастичних снарядів (колоподібна та вертикальна драбини, силова доріжка, гірка) та рухливих ігор. В наявності «міні – огород» (18 м), та сад фруктових дерева (450 м), які використовуються для екологічного виховання і практично – пошукової діяльності. Біля входу в дитячий заклад облаштовано етнографічний куточок спланований з використанням предметів українського побуту та безліч інших декоративних осередків з об’ємними скульптурами малих форм. Основні споруди: - споруда ЗДО – типова, двохповерхова, цегляна, загальна площа приміщень 665м, приведена опалювальна площа 712 м Корисна – 416.4 м Інші приміщення – 206,3м: - котельня – цегляна, площа приміщень 100 м Обладнана 2 котлами: 1 газовий, 1 твердопаливний. - туалет надвірний – цегляний, 6.8 м( не функціонує) Матеріал покрівлі кожної споруди: шифер. - погріб для зберігання овочів – площею 30 м Групові приміщення, роздягальні, туалетні, буфетні, спальні є не прохідними та недоступними для користування здобувачами освіти інших вікових груп. Стан приміщень (дах, стіни, вікна, двері, підлога) відповідають вимогам безпеки. |
1.1.1.2. У закладі дошкільної освіти забезпечується архітектурна доступність території та приміщень будівлі | У закладі дошкільної освіти забезпечено архітектурну доступність. Безбар’єрний доступ до споруди забезпечується за допомогою пандуса. Дверні проходи забезпечують можливість проїзду візком, проте. Відсутні захаращення коридорів, міжсходових клітин. Не забезпечено можливість безперешкодного пересування між поверхами для людей з обмеженими можливостями, ліфта не має. Відсутнє контрастне маркування на стінах та підлозі, рельєфне та контрастне маркування перед та на кінці сходової частини, немає візуалізації призначення приміщень, вказівників. |
1.1.1.3. У закладі дошкільної освіти забезпечуються розумні пристосування для дітей з особливими освітніми потребами (у разі наявності таких дітей) | Серед контингенту вихованців закладу дітей з особливими освітніми потребами не має. |
| 1.1.1.4. У закладі дошкільної освіти об лаштовані та використовується ресурсна кімната для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з особливими освітніми потребами (у разі наявності) | Ресурсної кімнати немає. |
1.1.1.5. У закладі дошкільної освіти забезпечується комфортний повітряно- тепловий режим, належне освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги | У закладі дошкільної освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим завдяки автономній котельні. У всіх приміщеннях змішане освітлення (природне, штучне). Основні гігієнічні вимоги штучного освітлення (достатність, рівномірність розподілу, відсутність блиску) виконуються. В музично-спортивній залі передбачено жалюзі для захисту від прямих променів сонця, запобігання перегріванню приміщення. Територія ЗДО освітлюється. Забезпечено централізоване безперебійне постачання якісної гарячої та холодної води, у всіх необхідних приміщеннях закладу. Холодне водопостачання здійснюється від централізованого міського водогону, а підігрів води за допомогою електричних бойлерів (3шт) влітку та від котельні в опалювальний період. Системи водопостачання, каналізації, опалення та вентиляції в задовільному стані. Лабораторні дослідження показників мікроклімату та води у звітному періоді не проводились у зв’язку з відсутністю потреби ( дистанційний освітній процесс) Приміщення закладу дошкільної освіти утримуються в порядку й чистоті. |
1.1.2. Заклад дошкільної освіти забезпечений приміщеннями з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти відповідно до типу та профілю закладу | 1.1.2.1. У закладі дошкільної освіти обладнання основних приміщень відповідає зросту та віку дітей, санітарно- гігієнічним вимогам | Приміщення роздягальні обладнані персональними шафами для зберігання i сушіння одягу та взуття дітей. У групових осередках наявні шафи для іграшок та підсобного матеріалу. Спальні обладнані безпечними стаціонарними ліжками, промарковані однаково з постільною білизною. Туалетні кімнати обладнані вішалками для рушників, які закріплені за кожною дитиною та відповідно промарковані. В туалетах старших вікових груп наявні вiдокремленi перегородки для хлопчиків та дівчаток. В туалетних кімнатах груп раннього віку наявний стелаж для горщиків. Меблі світлих тонів, матові, переважно без блиску. Стаціонарне обладнання (стелажі, шафи, полиці) міцно закріплені до стін, підлоги. Обладнання основних приміщень закладу дошкільної освіти відповідає зросту та віку дітей. |
| 1.1.2.2. У закладі дошкільної освіти приміщення для роботи із здобувачами дошкільної освіти забезпечено необхідним обладнанням, іграшками, посібниками у відповідності до освітніх програм, типу та профілю закладу | Відповідно до примірного Переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання затвердженого МОН України музично-спортивна зала забезпечена необхідним обладнанням, іграшками, посібниками на 65% та вікові групи на 62%, про що свідчать дані моніторингу ігрового обладнання педагогами закладу. |
1.1.3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх | 1.1.3.1. У закладі дошкільної освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій | В закладі ведеться системна робота з ОП, ПБ та ЦЗ. Видано накази про організацію роботи З ОП, ПБ, ЦЗ та призначення відповідальних Ведуться журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці (первинний, повторний, цільовий, позаплановий), журнал реєстрації та видачі інструкцій з охорони праці. Пройшла навчання директор закладу та спец навчання працівники відповідних професій (машиністи (кочегари), електромонтер) Працівника закладу пройшли онлайн-курс із мінної безпеки доступний на освітній онлайн-платформі «Зрозуміло» та отримали Сертифікати. В закладі наявні плани евакуації та схеми оповіщення і зв’язку |
| 1.1.3.2. Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій | Усі учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій про що свідчить відсутність нещасних випадків серед учасників освітнього процесу. Небезпечні для дітей предмети зберігаються в закритих шафах, які зачиняються на замок, що унеможливлює їх доступність. Педагогічні працівники закладу утримують своє робоче місце у чистоті, забезпечується наявність вільного доступу до всіх виходів. Виходи із приміщення групового осередку вільні, незахаращені для можливої екстреної евакуації у разі надзвичайної ситуації. В кожній групі наявні інструкції з пожежної безпеки, інструкції з ОП за посадами, план евакуації та план реагування на надзвичайні ситуації вихователя групи. У коридорах, на сходових клітках евакуаційних виходів наявні попереджувальні та вказівні знаки безпеки. |
1.1.4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти | 1.1.4.1. У закладі дошкільної освіти забезпечено різноманітне, безпечне, корисне та збалансоване харчування, що відповідає потребам усіх здобувачів дошкільної освіти | |
| 1.1.4.2. У закладі дошкільної освіти дотримуються виконання натуральних норм харчування | |
| 1.1.4.3. У закладі дошкільної освіти харчування здобувачів дошкільної освіти здійснюється з дотриманням санітарно- гігієнічних вимог | |
| 1.1.4.4. Організація харчування у закладі дошкільної освіти сприяє формуванню культурно- гігієнічних навичок здобувачів дошкільної освіти | |
1.1.5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти | 1.1.5.1. У закладі дошкільної освіти забезпечується медичне обслуговування дітей, уразі потреби надається невідкладна домедична допомога | У звітному періоді медичне обслуговування дітей медичною сестрою закладу не здійснювалось у зв’язку із організацією освітнього процесу у дистанційному форматі. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти, забезпечення медичного обслуговування дітей, уразі потреби надання невідкладної домедичної допомоги. Медичний кабінет 100% забезпечений лікарськими засобами та частково забезпечено інструментарієм та обладнанням медичного призначення для надання невідкладної допомоги, про що свідчать матеріали інвентаризації медичного кабінету. |
| 1.1.5.2. У закладі дошкільної освіти проводяться профілактичні та оздоровчі заходи | |
| 1.1.5.3. У закладі дошкільної освіти вживаються заходи щодо дотримання протиепідемічного режиму | Протягом звітного періоду відповідно до епідемічної ситуації проводився температурний скринінг працівників закладу згідно вимог. Використовувалась бактерицидна лампа для дезінфекції приміщень в яких перебували працівники |
| 1.1.5.4. У закладі дошкільної освіти проводиться санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя, загартування, раціонального харчування | |
| 1.1.5.5. У закладі дошкільної освіти проводиться фізкультурно-оздоровча робота у різних організаційних формах | |
| 1.1.5.6. У закладі дошкільної освіти наявне фізкультурно- спортивне обладнання та інвентар для розвитку рухових якостей здобувачів дошкільної освіти | Спортивний зал забезпечений фізкультурним обладнанням для розвитку рухів в достатній кількості: м’ячі різних розмірів та призначення, обручі, кеглі, мішки для метання, мотузки, похилі та ребристі дошки, драбини, бруси, матраци, гімнастичні килимки для вправ лежачи, дуги, тунель, куби та інше спортивне пристосування. Фізкультурно-спортивне обладнання та інвентар для розвитку рухових якостей здобувачів дошкільної освіти відповідає віку та вимогам безпеки. Інструктором з фізкультури виготовлено нетрадиційний інвентар з пластикових пляшок, яєчних лотків та ін. Проте, обладнання для ігор і вправ спортивного характеру в музично-спортивній залі потребують поповнення. В кожній віковій групі наявний спортивний куточок з спортивним роздатковим інвентарем: прапорці, м’ячики, кубики, брязкальця, стрічки, маски тощо. Педагоги закладу заохочують батьків вихованців до виготовлення нетрадиційного обладнання для спортиво-рухливих ігор організовуючи конкурси, акції на виготовлення спортивного інвентарю власними руками з покидькового матеріалу. Відповідно до примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання затвердженого МОН України відсоток забезпечення фізкультурно-спортивного обладнання та інвентарю становить – 65%. |
| 1.1.5.7. У закладі дошкільної освіти здійснюється медико- педагогічний контроль за організацією фізичного виховання | Медико-педагогічний контроль в закладі здійснювався 2 рази на навчальний рік |
Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
1.2.1. Заклад дошкільної освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу | 1.2.1.1. Керівник та працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог нормативно-правових документів щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому | Керівник та всі працівників закладу дошкільної освіти дотримуються вимог нормативно-правових документів щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому. |
1.2.1.2. У закладі дошкільної освіти розроблено та виконується план заходів із запобігання проявам дискримінації та булінгу, інших форм насильства, вчасно реагують на звернення щодо таких проявів, у разі потреби надається психолого- соціальна підтримка | У закладі дошкільної освіти розроблено План заходів із запобігання проявам дискримінації та булінгу, інших форм насильства |
1.2.1.3. Працівники та батьки вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним | Звернень щодо проявів насильства чи булінгу не було. Працівники вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним. |
Вимога 1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору |
1.3.1. У закладі дошкільної освіти створено умови для навчання, реабілітації, соціальної адаптації, інтеграції в суспільство здобувачів дошкільної освіти із особливими освітніми потребами | 1.3.1.1. У закладі дошкільної освіти забезпечується корекційна спрямованість освітнього процесу (у разі потреби) | Здобувачів дошкільної освіти із особливими освітніми потребами в закладі не має. |
1.3.1.2. У закладі дошкільної освіти забезпечується проведення (надання) додаткових психолого- педагогічних і корекційно- розвиткових занять (послуг) здобувачам дошкільної освіти з особливими освітніми потребами, що визначені індивідуальною програмою розвитку (у разі потреби) | - |
1.3.1.3. У закладі дошкільної освіти налагоджено роботу з питань навчання дітей із особливими освітніми потребами (створено команди психолого- педагогічного супроводу, розроблено індивідуальні програми розвитку), відстежується результативність діяльності тощо (за потребою) | - |
1.3.2. Заклад дошкільної освіти взаємодіє із батьками здобувачів дошкільної освіти із особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття | 1.3.2.1. У закладі дошкільної освіти індивідуальні програми розвитку розробляються за участі батьків та створюються умови для залучення асистента дитини в освітній процес (за потребою) | - |
1.3.2.2. У закладі дошкільної освіти асистент вихователя допомагає педагогам в організації освітнього процесу, співпрацює та залучає дітей з ООП до різних видів діяльності | - |
1.3.2.3. У закладі дошкільної освіти забезпечується співпраця з інклюзивно- ресурсним центром, навчально-реабілітаційним центром чи іншими закладами щодо супроводу та підтримки здобувачів дошкільної освіти з особливими освітніми Потребами | - |
1.3.3. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти забезпечує реалізацію завдань програми та мотивує здобувачів дошкільної освіти до оволодіння різними видами компетенцій | 1.3.3.1. Предметно- просторове розвивальне середовище, створене в основних приміщеннях закладу дошкільної освіти, відповідає віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них різних видів компетенцій | Розвивальне середовище груп відповідає віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти. Групові приміщення поділено на слідуючи зони: ігрова зона, пізнавальна, естетична, театральна, трудова, зона здоров’я, зона відпочинку та усамітнення. В кожному куточку наявний ігрові та дидактичні матеріали, які змінюються в залежності від теми блоку, сезону, інтересів дітей. Педагоги закладу слідкують за естетичним оформленням та наповнюваністю осередків. В групах передшкільного віку наявні емоційні куточки, що дозволяють дітям фіксувати свій емоційний стан протягом дня за допомогою різних позначок. |
1.3.3.2. Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно- просторового розвивального середовища у закладі дошкільної освіти відповідає встановленим вимогам | Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно-просторового розвивального середовища у закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до примірного Переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання затвердженого МОН України. Вікові групи на 62% забезпечені іграшками, посібниками та обладнанням, про що свідчать дані моніторингу ігрового обладнання педагогами закладу. |
ІІ. Напрям оцінювання «Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду» |
2.1. Дотримання вимог Базового компонента дошкільної освіти |
2.1.1. У закладі дошкільної освіти реалізується Базовий компонент дошкільної освіти | 2.1.1.1. Заклад дошкільної освіти здійснює освітній процес за програмами, затвердженими в установленому порядку | Заклад дошкільної освіти здійснює освітній процес за програмами, затвердженими в установленому порядку та рекомендованими МОН України для використання в закладах дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році Програми, які забезпечують реалізацію інваріантної та варіативної складової БКДО: І. Комплексні програми: 1. Програма розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» ІІ. Парціальні програми: 1. Парціальна програма «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку». |
2.1.1.2. Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти сприяє набуттю дитиною різних компетентностей відповідно до освітніх напрямів, визначених інваріантною складовою Базового компонента дошкільної освіти | Розроблена освітня програма окреслює підходи до планування й організації єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення вихованцями ключових компетентностей визначених Базовим компонентом дошкільної освіти. Наявні плани роботи на навчальний рік та літній період (з додатками) розроблені відповідно до Листа МОН України від 03.07.2021р. № 1/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах». Перспективно-календарне планування освітнього процесу ведеться відповідно до блочно-тематичного планування за освітніми напрямами БКДО на засадах інтеграції. Протягом дня вихователі охоплювали всі види діяльності та освітні напрями. |
2.1.1.3. У закладі дошкільної освіти створюються умови для реалізації варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти, для впровадження додаткових організаційних форм освітнього процесу – гуртки, студії, секції (за згодою батьків та з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів дошкільної освіти) | У закладі дошкільної освіти створено належні умови для реалізації варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти. Розроблені програми гуртків, відповідно до парціальних програм, методичні матеріали, конспекти занять, ілюстративні матеріли, відповідний інвентар, дидактичне забезпечення тощо. Проте, в 2023-2024 н.р. гуртки не працювали |
2.1.2. У закладі дошкільної освіти здійснюється внутрішній моніторинг стану і результатів освітньої діяльності | 2.1.2.1. У закладі дошкільної освіти здійснюється аналіз стану освітньої діяльності, приймаються відповідні управлінські рішення | Відповідно до плану роботи закладу на навчальний рік здійснюється внутрішній моніторинг стану і результатів освітньої діяльності підсумки яких заслуховуються на педгодинах та педрадах. За результатами вивчень здійснюється аналіз стану освітньої діяльності, визначаються чинники впливу на отриманий результат, приймаються управлінські рішення щодо їх усунення та коригування. |
Вимога 2.2. Організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти у закладі |
2.2.1. У закладі дошкільної освіти забезпечено дотримання вимог до розпорядку дня та навчання, організації життєдіяльності, рухової активності дітей | 2.2.1.1. Розпорядок дня здобувачів дошкільної освіти у вікових групах відповідає гігієнічним нормам щодо тривалості сну, організації різними видами діяльності та відпочинку, у тому числі навчальних занять, тривалості перебування на свіжому повітрі, рухової активності, кратності приймання їжі | Враховуючи те, що освітній процес в закладі організовано дистанційно вихователі надають консультативну допомогу батькам вихованців з питання організації розпорядку дня вдома. Навчального перевантаження дітей раннього та дошкільного віку педагогічними працівниками не допускається. |
| 2.2.1.2. Гранично допустиме навчальне навантаження на здобувача дошкільної освіти у закладі дошкільної освіти відповідає віковій групі | В закладі, відповідно до Наказу МОН «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності» від 20.04.2015р. № 446 розроблений та схвалений педагогічною радою розподіл занять на 2023-2024 н.р.. Гранично допустиме навчальне навантаження на здобувача дошкільної освіти у закладі дошкільної освіти відповідає віковим вимогам. |
ІІІ. Напрям оцінювання «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти» |
Вимога 3.1.Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності та якість організації освітнього процесу |
3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність | 3.1.1.1. Форми та види планів педагогів з організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти розглядаються та схвалюються педагогічною радою | Форми та види планів педагогів з організації освітнього процесу у закладі розглядаються та схвалюються педагогічною радою. В закладі створено оптимальну систему планування, враховуючи дистанційну форму навчання, яка реалізує поставлену мету. Наявні: освітня програма закладу, план роботи на навчальний рік та літній період, накази директора закладу освіти про реалізацію рішень педради, протоколи засідань педагогічної ради, перспективно-календарні плани педагогів, узагальнюючі матеріали за результатами вивчень, звіти педагогічних працівників про освітній процес. За результатами самодіагностування прогностичної компетентності встановлено, що види та форми планування обговорюються та затверджуються на педагогічній раді, педагоги належним чином оцінюють власну педагогічну діяльність, враховують основні вимоги та підходи до планування освітнього процесу, раціонально розподіляють свій робочий час, здійснюють документування професійної діяльності. |
3.1.1.2. Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти планують освітній процес,об’єктивно оцінюють його результативність | Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти планують освітній процес, об’єктивно оцінюють його результативність та враховують результати аналізу при подальшому плануванні роботи. Вихователем-методистом кожного місяця проводився аналіз перспективно-календарних планів, за результати якого надавалася методична допомога педагогам. За проведеним анкетуванням більшість педагогів при плануванні використовують професійну літературу, зразки планів фахових видань, рекомендації МОНУ, власний досвід та досвід колег. При плануванні дотримуються усталених вимог, враховують різноманітність видів діяльності дитини та аналізують причини отримання позитивних та негативних результатів освітнього процесу Проведене оцінювання професійної діяльності педагогів свідчить про достатній рівень їх професійної діяльності. За результатами самодіагностування «Організація, забезпечення та реалізація освітнього процесу» (враховуючи прогностичну, організаційну, оцінювально-аналітичну та предметно-методичну компетентності) можна зробити висновок, що всі педагоги закладу спрямовують свої зусилля на формування ключових компетентностей вихованців, відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти, добирають ефективні методи та прийоми навчання, інтегрують завдання різних освітніх напрямів для кращого засвоєння програмового матеріалу через різні види дитячої діяльності. |
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують сучасні технології та методики в освітньому процесі, спрямовані на оволодіння здобувачами дошкільної освіти ключовими компетентностями та наскрізними уміннями | 3.1.2.1. Педагогічні працівники володіють знаннями про вікові, фізіологічні та психологічні особливості дітей, їх індивідуальніможливості та потреби, гнучко та варіативно застосовують форми та методи організації освітнього процесу | Аналіз освітньої діяльності педагогів показав, що майже всі вихователі закладу знають вікові, фізіологічні та психологічні особливості дітей, використовують це під час освітнього процесу. Проте, у вихователів різновікової групи «Сонечко» виникали питання щодо організації роботи з дітьми різної вікової категорії, на що вихователем-методистом вчасно надавалася методична та консультативна допомога. Педагоги закладу під час освітньої діяльності обирають ефективні та сучасні ігрові методи та форми роботи з дітьми, що відповідають їх віковим, фізіологічним та психологічним особливостям, варіативно та дієво підходять до викладення матеріалу. |
| 3.1.2.2. Педагогічні працівники застосовують інформаційно-комунікаційні та комунікативні технології | В закладі наявне підключення до мережі Інтернет, мультимедійне обладнання для проведення групових занять, ноутбук для проведення індивідуальної роботи з дітьми. |
3.1.2.3. Педагогічні працівники застосовують технології формування у здобувачів дошкільної освіти соціально доцільної поведінки | Педагоги закладу спрямовують свою роботу на забезпечення фізичного, психічного та морально-духовного здоров’я дітей, розвитку їх особистісних цінностей. Формують у вихованців навички здорового способу життя та безпеки життєдіяльності, надання першої допомоги та дій в надзвичайних обставинах не тільки під час проведення тижнів безпеки дитини, а й в повсякденному житті шляхом розповсюдження відеоматеріалів на дану тематику. |
3.1.3. Педагогічні працівники створюють та використовують освітні ресурси | 3.1.3.1. Педагогічні працівники створюють та використовують власні освітні ресурси (методичні розробки, презентації, блоги, веб-сайти тощо), мають публікації професійної тематики та оприлюднені методичні розробки | 100% педагогів володіють комп’ютерною грамотністю та вміють користуватися мережею Інтернет, мають електронну пошту для листування. Педагоги закладу створюють та використовують власні освітні ресурси, зокрема, роздатковий матеріал, дидактичні ігри, електронні презентації, індивідуальні та групові завдання для роботи тощо. Нажаль педагоги закладу не мають публікації професійної тематики та оприлюднених методичних розробок. |
3.1.4. У закладі дошкільної освіти мовою освітнього процесу є державна мова | 3.1.4.1. Працівники закладу дошкільної освіти сприяють популяризації державної мови | Працівники закладу освіти сприяють популяризації державної мови. За результатами анкетування педагогів 100 % відповіли що так. Мовлення більшості педагогів відповідає вимогам. |