Доповідь-звіт

за 2018-2019 н.р.

керівника Охтирського дошкільного

навчального закладу

(ясла-садок) «Струмочок»

Мосійчук Ольги Григорівни

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

Мета : Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.

1. Загальні відомості про навчальний заклад:

Охтирський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Струмочок», з українською мовою навчання, знаходиться у комунальній власності охтирської міської ради, розташований за адресою м.Охтирка вул..Чехова 2., являється юридичною особою (Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (А00 № 217979 від 05.05.2005р.)

Проектна потужність ДНЗ «Струмочок» - 58 дітей, 4 вікових групи.

На початок навчального року мережа груп нашого дошкільного закладу не зазнала жодних змін, наповнюваність нашого закладу на 1 вересня 2017 становила 100 дітей – це 172 % до проектної потужності, але зважаючи на середню відвідуваність 60-65% щоденне навантаження було наближене до норми. Станом на 01.01.2019 р. заклад відвідували 103 дитини ( на 1 дитину більше ніж у попередньому році) та охоплено СПП 1 дітину молодшого дошкільного віку.

2. Матеріально-технічна база навчального закладу:

Завдяки самовідданій праці працівників дошкільного закладу та фінансовому забезпеченню щорічно зміцненюється матеріально-технічна база дошкільного закладу.

У зв’язку зі створенням у закладі бухгалтерської служби, для ведення бух обліку, на принці 2018 року в заклад було придбано комплект комп’ютерної техніки.

На придбання предметів, матеріалів та інвентаря у 2019 році було виділено 53 770 грн. на придбання товарів. Дані кошти призначені на забезпечення миючими та дезінфікуючими засобами, канцтоварами для ведення ділової документації, поточні господарчі потреби. Станом на 20.07.19 з виділених коштів реалізовано 24441,70 грн.

З них:

- Миючі та дезінфікюючі засоби – 3098,70 грн.

- Електричний лічальник та супровідні товари – 9374,20 грн.

- Будівельні матеріали(фарба водоемульсійна , плитка, цемент, шпаклівка) – 8829,16,94 грн.

- Фарба емаль – 2138,16 грн.

Під час підготовки до навчального року виконано ряд робіт:

- Зроблено ремонт коридору на І поверсі (замінено 4 дверей, від декоровано стіни, стеля, вимощено плиткою підлогу).

- Пофарбовано 500 м. кв. підлоги, ігрові майданчики.

Опалювальний період 2018-19 року у нашому закладі пройшов досить комфортно, та без перебоїв. У всіх приміщеннях дотримувався належний температурний режим.

Всього було використано 129 м.куб. дров, станом на сьогодні залишилось 35,8 м.куб., до початку опалювального сезону заплановано довезти 141 м.куб., що має бути достатньо на наступний опалювальний сезон

Важливе місце в організації роботи з охорони праці займає протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі. В наявності 15 вогнегасників які щорічно повіряються, про що є відповідні акти. Протягом навчального року було проведено 2 «Тижня безпеки життєдіяльності» під час яких проведено практичний тренінг з евакуації дітей на випадок пожежі.

У звітному році травматизм серед дітей та працівників (на робочому місці) відсутній.

3. Кадрове забезпечення навчального закладу:

Керівництво дошкільним навчальним закладом «Струмочок» здійснюють директор Мосійчук О.Г., та вихователь-методист Зорич С.А.

Мосійчук О.Г.- педагогічний стаж 21 років ( на посаді завідуючаї 8 роки), освіта вища, спеціаліст І категорії.

Зорич С.А. - педагогічний стаж 11 років ( на посаді вихователя-методиста 6,5 роки), освіта вища, ІІ категорія.

Вихованням і розвитком дошкільників у нашому закладі займається злагоджений колектив з 30 чоловік, 12 із них педагоги. Штаний розпис дошкільного закладу на 1.09.2019 складає 30,44 посади, з 1 січня 2019 року введено посаду головного бухгалтера.

Дошкільний заклад повністю укомплектований педагогічними кадрами. Освітній процес забезпечують 12 педагогів: 1 – директор, 1 вихователь-методист, 8 – вихователів, 1 – керівник музичний, який за сумісництвом працює практичним психологом, 1 – інструктор з фізичної культури, медичного персоналу – 1 працівник. Згідно штатного розпису працює 16 працівників обслуговуючого персоналу.

Якісний склад педагогічних кадрів становить: вища освіта – 6 педагогів (50%), середня-спеціальна освіта – 6 педагогів (50%), 1 вихователь навчається в ГНПУ ім. Олександра Довженна.

Категорія педпрацівників Всього педпрацівн. Освіта Молоді спеціалісти до 3 р.
Середня спец. Вища
1 Директор 1 1
2 Вихователь-методист 1 1
3 Вихователі 8 5 3 2
4 Музичний керівник 1 1
5 Практичний психолог 1(сумісник) 1
6 Інструктор з фізичного виховання 1 1
Всього: 12 6 7 2

4. Медичне обслуговування

Медичне обслуговування в дошкільному закладі передбачає надання дітям допомоги у збереженні здоров’я та профілактиці захворювань, у системі здійснюється огляд дітей лікарями – спеціалістами, про що свідчать записи у дитячих справах. З 01.09.2018 р. 2 рази проводився огляд лікарями міської дитячої поліклініки. Медична сестра закладу здійснює профілактичні заходи в тому числі проведення обов’язкових оглядів, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.

Заклад 100% забезпечений медичними препаратами для невідкладної допомоги.

Фізкультурно - оздоровча робота в садку – це не тільки виховання швидкості, сили, міцності, а й спілкування, пізнання навколишнього світу. З цією метою в закладі проводяться спортивні розваги, спортивні змагання (перегони на самокатах), спортивні конкурси на святкових ранках.

Випадків захворюваності у 2018-2019 н.р. було – 99, на 82 випадки менше ніж у минулому році. На 17% підвищився індекс здоров’я. Аналіз характеру захворювань показав, що у закладі спостерігається тенденція до зниження випадків інфекційних захворювань. Знизити рівень захворюваності дітей вдалося завдяки проведенню в садочку профілактичних заходів.

5. Організація харчування дітей у навчальному закладі

Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» ( із змінами та доповненнями внесеними відповідно до наказу Міністерства освіти і науки , молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 № 202 /165, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.13 за № 440/22972) та санітарно-гігієнічних вимог.

Аналіз харчування показав, що норми основних продуктів харчування виконані на 98 %, що на 4 % більше ніж у минулому році. Калорійність харчування порівняно з попереднім роком збільшилась: яслі 1296,7ккал (у 2018р-1224,6ккал) сад – 1966,2 ккал (у 2017-1861.6 ккал). За даний період не додали: кондитерські вироби 7%, , м’ясо 3%, риба 7%.

З метою покращення матеріально-технічної бази харчоблоку у цьому році було придбано нову електричну плиту (спонсорська допомога)

Постачання продуктів до нашого закладу здійснюють наступні організації:

- Яйця– ПП «Слов’янка»

- Сир та молочні продукти – ФОП Титиренко Є.К.,Нікітін С.П.

- М’сопродукти, риба – ПрАТ Охтирський м’ясокомбінат,

- Фрукти та овочі - ФОП Швецов В.О.

- Продукти тривалого терміну зберігання та овочі - КПШХ «Мрія»

Всі продукти які надходять якісні та з відповідною супровідною документацією.

ДНЗ забезпечений посудом на 100%, посадочними місцями на 100%, у вікових групах організовані куточки чергових, тощо.

Кадрове забезпечення харчоблоку 100%.

Протягом навчального року в закладі харчувались діти пільгових категорій:

- 6 дітей з багатодітних родин 50%;

- 16 дітей малозабезпечених .

6. Навчально-виховна робота у навчальному закладі

Освітній процес в дошкільному закладі здійснюється за чинною освітньою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», а також за парціальними освітніми програмами: «Про себе треба знати, про себе треба дбати», «Дитина в світі дорожнього руху», «Україна – моя Батьківщина» з дітьми 5-6 р.ж.

З вихованці дошкільного закладу систематично проводились екскурсії до визначних пам'яток рідного краю, установ та організацій (до відділку поліції, МНС, бібліотеки, центру позашкільної освіти) про що свідчать фотоматеріали.

У режимі дня передбачено різні види рухової активності, зокрема ранкова гімнастка, фізкультурні заняття, рухливі ігри, фізкультурні комплекси на прогулянці, що проводять відповідно до вікових та індивідуальних особливостей дітей.

Однією із ефективних додаткових форм організації освітнього процесу в умовах дошкільного навчального закладу є гурткова робота, яка спрямована на задоволення потреб та інтересів дітей до певного виду діяльності, виявлення та розвиток у них загальних та спеціальних здібностей.

Під час планування засідань гуртків в 2018-2019 н.р. керівники використовували парціальні програми відповідно до напрямків гуртків:

- гурток «Цікаві шашки» - парціальна програма «Цікаві шашки»;

- гурток «Безмежний світ гри з LEGO» - парціальна програма «Безмежний світ гри з LEGO» ;

- гурток «Веселі черевички» - парціальна програма «Дитяча хореографія»;

- гурток «Настільний теніс» - парціальна програма «Настільний теніс».

Обстеження дітей старшого дошкільного віку проводилось відповідно до «Кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку» 2 рази, перше оцінювання в грудні місяці, друге – в травні. Аналіз результатів моніторингового дослідженні рівня розвиненості та вихованості дітей старшого дошкільного віку, який проводився за кваліметричною моделлю, показав що на кінець року 100% дітей мають сформовані компетенції у достатній та повній мірі за всіма факторами:

- 42% - в повній мірі

- 46 % - в достатній мірі

- 11% - посередньо

- 1% мінімально

У системі проводилася робота з питання наступності у роботі дошкільного закладу та ЗОШ № 8. З метою встановлення міцного зв’язку змісту дошкільної та початкової освіти на базі ДНЗ «Струмочок» було проведено два засідання в рамках методичного квесту «Наступність у роботі закладів дошкільної освіти і початкової школи м. Охтирка». Протягом навчального року були організовані екскурсії дітей на свято першого та останнього дзвоника, до шкільної бібліотеки. Вихователями відстежувалася результативність навчання випускників закладу та адаптація до умов школи.Така робота сприяє позитивній адаптації старших дошкільників до школи.

7. Управлінська діяльність у навчальному закладі

Враховуючи вимоги оновленого Закону України про освіту на сайті дошкільного закладу на сторінці «Адміністрація інформує» висвітлено всю публічну інформацію передбачену статтею 30.

У поточному навчальному році наш дошкільний заклад приймав активну участь у міських та обласних конкурсах та фестивалях:

- Восени 2018р. наш педагогічний колектив прийняв активну участь в обласній панорамі педагогічних ідей «Світ дошкілля» організованого в м. Охтирка (було проведено майстер-клас з педагогами області, презентовано дидактичні та методичні матеріали з використання технології Storytelling в мовленнєвій діяльності дошкільників) ;

- досвід роботи з кадрами щодо використання технології Storitelling у розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку, автором якого є вихователь-методист Зорич С.А., опубліковано в спеціалізованому всеукраїнському журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу»

- посіли ІІ місце в обласному фестивалі-огляді фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти «Світ довкілля» ( представлено досвід роботи вихователя Бугай В.Г. у номінації «Упровадження інноваційних технологій мовленнєвого розвитку з дітьми дошкільного віку»)

8. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі.

В закладі ведеться робота по особистому прийому громадян у 2019 році станом на 31.06.2019 ні усних ні письмових звернень не надходило.

На базі закладу постійно діє консультаційний центр для батьків або осіб, які їх заміняють та консультативний центр «Разом з мамою» для батьків дітей від 0 до 3 років, де свої консультації згідно з планом надають практичний психолог, старша медична сестра, вихователі, вихователь-методист. Крім цього, здійснюється соціально-педагогічний патронат дітей, які з різних причин не відвідують дошкільний заклад.

Між адміністрацією та профспілковим комітетом існує тісний зв’язок, 7 працівників отримали матеріальну допомогу. Мною, як керівником, постійно подаються подання на узгодження всіх штатних одиниць. Члени профспілкового комітету є членами тарифікаційної комісії, комісій з пожежної безпеки, охорони праці.

Адміністрація та профспілка разом виступають за належний контроль у навчально – виховній роботі, оздоровчій та культурно – масовій роботі.

Наш заклад співпрацює із організаціями та підприємствами нашого міста залучаючи їх до виховання дошкільнят :

- екскурсії до віддлення МНС, поліції та дитячої поліклініки.

- свята за участі представників Охтирського козацького полку.

- співпраця з органами місцевої влади та депутатським корпусом . (Депутат Сумської обласної ради Тронь Анатолій Васильович долучився до покращення технічного забезпечення дошкільного навчального закладу, придбав за кошти передбачені на виконання депутатських повноважень електричну плиту вартістю 18 тис.грн. та пральну машинку вартість 8 тис.грн.)

Як підсумок своєї доповіді, хочу запропонувати вам переглянути відеоролик про діяльність нашого закладу у 2018-2019 році, який зайняв призове місце в обласному конкурсі.

Кiлькiсть переглядiв: 613

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.